Психологічна службаПаспорт класу скачати. Відправляти за адресою tatyna-ov@mail.ru Графік роботипонеділок - п"ятниця 800 - 1400
ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ШКОЛИ - спеціалізований підрозділ в системі народної освіти, основним завданням якого є забезпечення умов, що сприяють повноцінному психічному та особистісному розвитку кожної дитини, порушення яких заважає своєчасної реалізації вікових та індивідуальних можливостей учнів і веде до необхідності психолого-педагогічної корекції.
Основні завдання психологічної служби:
Головними напрямками роботи психологічної служби в школі є:
Практичні рекомендації випускникам, які готуються до іспитів:Спочатку підготуйте місце для занять: приберіть зі столу зайві речі, зручно розташуйте необхідні підручники, посібники, зошити, папір, олівці. Можна ввести в інтер”єр кімнати жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Для цього буває достатньо якоїсь картинки в цих тонах. Складіть план занять. Плануючи кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні вивчатимете. Не взагалі: “трохи позаймаюся”, а які саме розділи і теми. Почніть зі складнішого, з того розділу, який знаєте найгірше. Але якщо вам важко “розгойдатися”, можна почати з того матеріалу, який найбільш цікавий і приємний. Можливо, поступово увійдете до робочого ритму, і справа піде. Чергуйте заняття і відпочинок, скажімо, 40 хвилин занять, потім 10 хвилин — перерви. Можна у цей час помити посуд, полити квіти, зробити зарядку, прийняти душ. Не треба прагнути до того, аби прочитати і запам”ятати напам”ять увесь підручник. Корисно структурувати матеріал, складати плани, схеми, причому бажано їх записувати. Плани корисні і тому, що за ними легко повторити якийсь матеріал. Як запам”ятовувати матеріал. Психологи встановили, що наша оперативна пам”ять при одночасному сприйнятті здатна утримати і потім відтворити в середньому лише сім об”єктів. Тому матеріал краще розбити на смислові шматки, бажано, аби їх було не більше семи. Смислові шматки матеріалу необхідно укрупнювати й узагальнювати, виражати головну думку однією фразою. Не слід квапитися, за будь-яку ціну запам”ятовувати складний текст, не розібравшись у його внутрішніх зв”язках, не зрозумівши міркувань автора. Серед другорядного потрібно виявити найголовніше. Використовуйте асоціації. Метод локальної прив”язки полягає у побудові для ряду, що запам”ятовується, об”єктів іншого ряду — опорного, з добре знайомих або легких для вивчення об”єктів. Таким опорним рядом може бути послідовність кімнат у вашій квартирі, будинків на вашій вулиці тощо. Людина спочатку заучує опорний ряд, а потім використовує його елементи, аби зіставити з ними елементи заучуваного ряду. Отже, якщо в матеріалі мало внутрішніх зв”язків — озирніться довкола. Уявіть обстановку, в якій ви вивчали матеріал, і ви пригадаєте його, адже отримані одночасно враження запускають механізм згадування.
Пам”ятка батькам майбутнього першокласника:
|
Календар школяра![]() ![]() ![]() Карта відвідування |
![]() |
||